+31 36 538 93 01              E-mail                  Apprise Care  
Log in

Waarom Apprise?

10 redenen waarom Apprise en onze ERP-oplossingen perfect voor uw bedrijf zijn.

Hoewel er vele keuzes voor uw bedrijf zijn qua ERP-software, is er slechts één die gebouwd is met uw bedrijf in gedachte. Apprise helpt al meer dan 25 jaar bedrijven in de consumptiegoederensector met het verbeteren van efficiënties in de leveringsketen en het vergroten van winsten. Onze focus op consumptiegoederen zorgt ervoor dat wij onze software ontwikkelen met branchespecifieke functionaliteit voor uw manier van zakendoen.


Hoe kunnen wij aan de unieke behoeften van uw bedrijf en ERP voldoen?
Selecteer een getal of meer te weten te komen.

1. Specifieke kennis
2. Volledig geïntegreerde oplossingen

Onze volledig geïntegreerde oplossingen maken aparte investeringen in add-on systemen overbodig, wat u de mogelijkheid geeft om uw ROI te verhogen en uw bedrijfsoverzichtelijkheid en -slagvaardigheid te verbeteren. Al uw branchespecifieke vereisten - importtools, EDI, etikettering voor de detailhandel, RFID en meer - zijn geïntegreerd met de centrale Apprise ERP-applicatie. Volledige integratie verbetert eveneens de bruikbaarheid, veiligheid en data-integriteit van ERP-oplossingen en zorgt tegelijkertijd voor een vermindering in onderhoudskosten.

3. Lagere eigendomskosten, kortere terugverdientijd

Wij leveren ERP- en SCM-oplossingen voor al uw bedrijfsprocessen, met onder andere de volgende functies:

  • draadloos magazijnbeheer,
  • functies voor conformiteitsbeheer, zoals EDI en beheer van terugvorderingen,
  • functies voor DRP en prognoses,
  • winstscorekaarten,
  • en nog veel meer!
Aangezien er minder persoonlijke aanpassingen noodzakelijk zijn, kunt u besparen op opstart- en onderhoudskosten, de deployeringstijd verkorten, de kosten van upgrades laag houden en uw investering sneller terugverdienen. Bovendien zijn al onze projectbeheerders experts op gebied van consumptiegoederen, wat betekent dat u ons niets hoeft bij te leren over uw branche. Wij begrijpen uw processen van begin af aan, waardoor u sneller gereedgemaakt kunt worden.
4. Flexibel magazijnbeheer

Verhoog de efficiëntie van uw magazijnprocessen en optimaliseer het gebruik van ruimte met onze complete tools voor op papier gebaseerd en draadloos magazijnbeheer:

  • het beheren van magazijnlocaties, zones en magazijnen, waaronder magazijnlocaties met prioriteit en voor tijdelijke opslag en de mogelijkheid om magazijnlocaties tijdelijk niet beschikbaar te maken;
  • tools voor efficiëntie, zoals gestuurde opslag, wavepicking, crossdocking en containerontvangst;
  • het bepalen van wavepicking op basis van o.a. artikel, ordernummer, klantnaam en geplande trucks;
  • geïntegreerde vrachttabellen en -regels, evenals interfaces voor verzenddocumenten van derden;
  • pickbonnen, picklabels conform EDI, pakbonnen en vrachtbrieven;
  • en meer!
5. Gespecialiseerde functies voor importbeheer

Het beheren van de complexiteit van wereldwijde sourcing en overzeese productie en import met behulp van:

  • het volgen en beheren van inkooporders, containers, zendingen en schepen;
  • de samenstelling van zendingen en containers op basis van gewicht, volume en waarde;
  • tools voor beheer van direct shipments (dropshippings);
  • tabellen per artikel met HS-codes en bijbehorende douanegelden;
  • de afstemming van crediteuren op inkooporders en zendingen;
  • en meer!
6. Uitgebreide inkoop en distribution resource planning (DRP)

Optimaliseer uw voorraadbeschikbaarheid en minimaliseer overbodige voorraadkosten door uw prognoses accurater te maken met behulp van onze solide planningtools:

  • standaard en persoonlijk aan te passen prognosealgoritmes, volledig geïntegreerd met de centrale Apprise ERP-applicatie;
  • verbetering van kassagegevens, klantprognoses, verkooptrends, seizoensgebondenheid, voorraadstatus, doorlooptijden van leveranciers enz.;
  • verkoopresultaten en -historie van artikelen per vertegenwoordiger, klant en leverancier;
  • in de tijd gefaseerde tracking en beheer van meerdere inkooporders en zendingen;
  • en meer!
7. Functies voor conformiteit met de detailhandel

Voldoe aan de conformiteitsvereisten van uw grootste detailhandelpartners, terwijl u tegelijkertijd op een betere manier terugvorderingen volgt, beheert en vermindert, met onze complete reeks aan conformiteitstools:

  • verwerking en mapping van EDI-transacties,
  • klantspecifieke prijzen en contracten,
  • winstanalyse per klant, artikel en leverancier,
  • EAN/GS1-128-labels op pallet- en doosniveau,
  • tools voor beheer van terugvorderingen,
  • en meer!
8. Vooraanstaande technologie

Onze applicaties zijn gebaseerd op de nieuwste bewezen technologiestandaarden. Dankzij Apprise ERP krijgt u het gebruikersgemak, de betrouwbaarheid, de schaalbaarheid en de interoperabiliteit die u nodig heeft om uw missiekritische bedrijfsprocessen te ondersteunen:

  • Partners zijn onder andere Microsoft en Progress.
  • Oplossingen worden weergegeven in een multitierarchitectuur.
  • U maakt gebruik van de nieuwste standaarden, waaronder Microsoft® .NET, service-oriëntatie en webservices.
  • U kunt naadloos integreren met vooraanstaande third-party of gepersonaliseerde applicaties.
  • U kunt gemakkelijk gegevens importeren en exporteren door middel van API's.
  • Flexibele ontwikkelingstools geven u de mogelijkheid om uw applicatie uit te breiden en aan uw persoonlijke wensen aan te passen zonder dat u zelf hoeft te programmeren of toegang nodig heeft tot de broncode.
9. Dienstverlening met meerwaarde

Onze flexibele benadering van dienstverlening is in overeenstemming met uw bedrijfs- en operationele prestatie door middel van collaboratief en grondig advies, planning, implementatie, training, review en doorlopende analyse. Wanneer u met ons een partnerschap aangaat, krijgt u beschikking over ondernemingsbrede productie- en distributieoplossingen met de features, functionaliteit en processtromen die u nodig heeft om succesvol te zijn.

U krijgt zowel voor als na aanschaf wereldwijde ondersteuning van leden van ons team, die over volledige kennis van uw branche en onze applicaties beschikken:

  • evaluaties van bedrijfsprocessen en analyses van bedrijfsbehoeften;
  • aanbevelingen over optimale werkwijzen;
  • implementatiewerkplannen en projectbeheer;
  • verbeteringen aan en advies over operationele en bedrijfsprocessen;
  • live helpdesk, plus online klantenservice via de website, kennisdatabank, online Help en meer.
10. Mondiaal bereik en mondiaal zakendoen

Onze werkzaamheden in Europa, Noord-Amerika en Oost-Azië stellen u in staat om de prestatie van uw complete leveringsketen te verbeteren door middel van één volledig geïntegreerde oplossing voor uw wereldwijde behoeften:

  • mondiaal toe te passen applicaties voor een nauwere integratie van uw complete leveringsketen;
  • lokale implementatie-, adviseer- en trainingsdiensten in Europa, Noord-Amerika en Oost-Azië;
  • de mogelijkheid voor klantenservice vanuit Azië en in de Chinese taal;
  • multivaluta en meertalige diensten;
  • wereldwijd 24 uur per werkdag ondersteuning van uw wereldwijde bedrijfsprocessen.

Door de combinatie van een geïntegreerde oplossing en onze expertise in uw branche krijgt u de laagste totale eigendomskosten en een korte terugverdientijd.

phone or message
Downloads en informatie