+31 36 538 93 01              E-mail                  Apprise Care  
Log in

KLANTEN-
PORTAAL

Verkooporders op afstand

Uw consumptiegoederenbedrijf draait 24 uur per dag. U heeft daarom ERP-software nodig die volledig aansluit op uw manier van zakendoen. Apprise ® ERP bevat functies voor orderinvoer op afstand, zodat uw teamleden en klanten op elk moment van de dag of nacht orders bij u kunnen plaatsen. Ons klantenportaal is geïntegreerd met de andere delen van onze software. Uw klanten hebben dus toegang tot alle gegevens omtrent uw artikelen en klantspecifieke prijzen en voorwaarden. Het orderinvoerproces verloopt daardoor netzo gestroomlijnd als in de standaardinvoerschermen van de software. Bovendien kunt u ervan op aan dat alle gegevens accuraat zijn.

Met behulp van orderinvoer op afstand versnelt u de verkoopcyclus, want ons portaal staat in directe verbinding met het hart van onze software. Daarnaast is onze oplossing uitgerust met online en offline offertering en verkoop, waarbij gebruikgemaakt wordt van klantspecifieke prijzen en kortingen zoals ze in het centrale systeem zijn opgeslagen. U krijgt zo minder fouten in uw orders, tot tevredenheid van de klant.

Apprise ERP is afgestemd op de consumptiegoederensector. In uw branche is een snelle orderverwerking vaak een must. Om de druk op uw resources sterk te verminderen, biedt onze software de mogelijkheid om orders op afstand in te voeren. Ons klantenportaal is bovendien geïntegreerd met de andere modules in de software. Klant- en voorraadgegevens zijn dus altijd up-to-date en uw verkoopteam heeft geen extra werk, aangezien correcties in orders niet nodig zijn.

Orderstatus

Klanten, vertegenwoordigers, supportteams en andere belanghebbenden willen altijd op de hoogte zijn van de status van hun orders. Niet alleen de status van orders is van groot belang, ook of artikelen beschikbaar zijn en welke artikelen aan wie gealloceerd zijn. Met deze gegevens kan uw team sneller op geplaatste en openstaande orders reageren.

Apprise ERP is volledig geïntegreerd. Dat zorgt voor minder kosten en gebruik van resources voor uw klantenservice. Uw klanten kunnen namelijk online de status van hun orders opvragen. Verder kunnen ze na inloggen ook de leveringsopties, facturen, de balans van hun account en andere relevante gegevens bekijken. Tijdens de orderverwerking wordt de status automatisch door de software geüpdatet. Een order doorloopt bijvoorbeeld de volgende statussen: openstaand, wordt gepickt, bevestigd, volledig ontvangen. Uw klanten kunnen hun order dus stap voor stap volgen.

Onze ERP-oplossing geeft klanten 24 uur per dag toegang tot alle nodige gegevens. Uw klantenservice hoeft daardoor maar weinig ondersteuning te bieden. Zo bespaart u op onnodige kosten en kan uw klantenservice zich bovendien richten op andere zaken. Klanten kunnen ook gebruikmaken van zoekfilters, waardoor zij sneller en efficiënter informatie over uw productlijnen, prijzen, etc. zullen vinden. Bovendien zijn onze functies gebruikersvriendelijk en intuïtief in gebruik. Uw klanten en uw personeel krijgen het gebruik van ons klantenportaal dan ook snel onder de knie.

Dynamische website

Niet elk bedrijf kan met hetzelfde e-commerceplatform uit de voeten. Vele bedrijven in de consumptiegoederensector willen de mogelijkheid hebben om hun klantenportaal aan hun behoeften aan te passen. Apprise ERP voorziet deze bedrijven van betrouwbare en flexibele e-commerceopties, die aansluiten op hun manier van zakendoen.

In het klantenportaal van Apprise ERP kunt u met gemak content creëren zonder dat u kennis van HTML moet hebben. Ook de look, feel en gebruikerservaring kunt u naar wens aanpassen, met behulp van onze industriegestandaardiseerde functies. Zo krijgen uw klanten een meer persoonlijke gebruikerservaring.
Ons solide webplatform is gebouwd op standaardtechnologieën, waaronder ASP.NET en AJAX, en maakt gebruik van cascading style sheets (CSS). Ons klantenportaal is volledig geïntegreerd, waardoor deployering snel en gemakkelijk is. Het enige dat u hoeft te doen is een artikel als beschikbaar voor online verkoop te markeren en de HTML-pagina's en afbeeldingen zullen automatisch op uw website worden gegenereerd. Eenmaal in de lucht kan uw website overal en op elk tijdstip worden bezocht door uw vertegenwoordigers. Zij kunnen vervolgens orders plaatsen, de voorraadbeschikbaarheid checken, de status van orders opzoeken en vele andere relevante handelingen verrichten.

Vergroot uw markt, verlaag uw kosten en verhoog de productiviteit van uw verkoopteam met behulp van ons geïntegreerde Apprise® Klantenportaal.

phone or message
Downloads en informatie