+31 36 538 93 01              E-mail                  Apprise Care  
Log in

DEMAND PLANNING

Prognoses en DRP

De manier waarop u demandplanningtaken uitvoert hangt sterk af van of uw ERP-systeem volledig geïntegreerd is of niet. Veel bedrijven zijn nog steeds afhankelijk van handmatige processen, onhandige spreadsheets en add-ons van derden. Met behulp van de geautomatiseerde functies van Apprise® ERP krijgt u echter betere resultaten en dat slechts in een fractie van de tijd die u normaal kwijt bent.

De DRP-functies van Apprise ERP integreren gegevens van verkooppunten, klantprognoses, historische verkooptrends, seizoensgebondenheid, doorlooptijden van leveranciers en meer om uw inkoopbeleid te optimaliseren. Daarnaast zijn deze functies in de tijd gefaseerd, zodat u beter rekening kunt houden met lange doorlooptijden van import en prognoses nog accurater worden.

Met behulp van Apprise ERP kunnen bedrijven in de consumptiegoederensector gemakkelijker hun voorraadkosten omlaag halen en het aantal out-of-stocksituaties reduceren. Zij hebben door onze software volledig zicht op hun gehele leveringsketen. Zij kunnen daardoor snel reageren op veranderende marktcondities. Dat houdt hun klanten tevreden en het rendement hoog. U zult zien dat Apprise ERP de juiste mix van branchespecifieke functies en optimale werkwijzen is. Met deze functies en werkwijzen krijgt u een beter bedrijf.

Inkooptools

Apprise ERP is uitgerust met alle nodige functies om uw inkoopactiviteiten gestroomlijnder, accurater en kosteneffectiever te maken. Doordat Apprise ERP een volledig geïntegreerde oplossing is, wordt de samenwerking tussen uw mondiale team en uw leveranciers een stuk beter. Onze softwareomgeving is flexibel en op regels gebaseerd en bevat automatische signaleringen over de voorraadstatus. Zo kunt u veiligheidsvoorraden en bestelaantallen instellen, maar ook signaleringen in geval van overtollige voorraad. Daarnaast houden onze functies voor demand planning rekening met doorlooptijden, leveranciersprestatie, de status van uw voorraad en wat in bestelling is, verkoopresultaten en verscheidene andere meetwaarden. Met al deze waarden kunt u een beter inkoopbeleid opstellen. Met Apprise ERP krijgt u gemakkelijker de aanvulling van uw voorraad op één lijn met de vraag van de klant. Dat leidt tot een maximale uitleveringsgraad en een hogere klanttevredenheid.

Het flexibele karakter van Apprise ERP geeft u de mogelijkheid om moeiteloos velden te hernoemen en werkstromen aan uw persoonlijke eisen aan te passen. U kunt inkooporders invoeren, aanpassen, kopiëren en nietig verklaren. Ook heeft uw team direct de beschikking over container- en zendingsgegevens. Met onze makkelijk te gebruiken functies kunt u informatieverzoeken bekijken en verslagen genereren, zodat u altijd op de hoogte bent van de status van en gegevens op uw inkooporders. Kiest u voor Apprise ERP, dan krijgt u een breed scala aan functies voor al uw inkooptaken. Deze functies zijn branchespecifiek en voorzien u van gedetailleerde informatie over elk van uw leveranciers, artikelen en magazijnen. U krijgt dus een realtime overzicht van hoe uw zaken en relaties ervoor staan.

Product lifecycle management

Voor bedrijven in de consumptiegoederensector is het van fundamenteel belang dat zij over PLM beschikken en dat hun PLM-functies met de rest van hun software geïntegreerd zijn. De PLM-module van Apprise® ERP is ontwikkeld voor fabrikanten, ontwerpers en brand managers van consumptiegoederen. Met deze module behouden zij de controle over de gehele levenscyclus van een product, van concept tot verkoop aan uw detailhandelklanten.

Onze PLM-module is geïntegreerd met de andere modules in onze ERP-oplossing. U heeft daardoor volledig zicht op de productontwikkeling, de productie en de verkoopresultaten. Zo kunt u in Apprise ERP onder andere de volgende gegevens volgen: productspecificaties, kosten, leveranciers, werkstromen, deadlines en verkopen. PLM-systemen van derden zijn met onze software overbodig. Daarnaast zorgt de volledige integratie binnen Apprise ERP ervoor dat u niet langer handmatig productspecificaties en -ontwerpen van het ene systeem naar het andere hoeft te verplaatsen.

De PLM-module van Apprise zorgt voor een betere samenwerking binnen het bedrijf en gestroomlijnde werkstromen. Met onze oplossing kunt u werkstromen voor zowel individuele gebruikers als teams beheren. Zo kunt u ervoor zorgen dat de productontwikkeling volgens plan en op tijd wordt uitgevoerd. Deze werkstromen zijn configureerbaar, wat betekent dat u taakfuncties en prioriteitsniveaus kunt instellen en de werkstromen aan teams kunt toekennen. Daarnaast kunt u werkstromen voor specifieke leveranciers, artikelen en fabrieken instellen. Gebruikers van Apprise ERP krijgen een signalering zodra een taak is aangemaakt, geüpdatet of hun aandacht vergt. Dit zorgt ervoor dat projecten op tijd worden afgerond.

Onze geïntegreerde PLM-module bevat daarnaast tracking van productontwikkeling, waardoor u in detail kunt inzien hoe het product door de tijd heen veranderd is. In Apprise ERP kunt u ook ontwerpspecificaties opslaan en gemakkelijk terugvinden. Bovendien kunt u door onze makkelijk te gebruiken gebruikersinterface en intuïtieve drag-and-droptools moeiteloos in een paar klikken teams, regels en werkstromen toekennen.

Apprise ERP is uitgerust met branchespecifieke demandplanningtools die kosten minimaliseren door middel van efficiënte inkoop.

phone or message
Downloads en informatie