+31 36 538 93 01              E-mail                  Apprise Care  
Log in

FINANCIËN

Grootboek

Het grootboek vormt de basis voor de boekhouding en het financieel beheer. Het is dan ook van groot belang om over een betrouwbare oplossing te beschikken, zodat u elke maand de boekingsperiode met kloppende cijfers kunt afsluiten. Zo houdt u ook permanent een overzicht van uw grootboek. Het updaten, beheren en doorlopen van het grootboek is voor sommige bedrijven een frustrerende en ingewikkelde taak. Daarom biedt Apprise® ERP uitgebreide, gebruiksvriendelijke en intuïtieve functies voor het grootboekbeheer. Daarmee wordt het beheren van uw financiële gegevens opeens een vrij gemakkelijke taak.

Met Apprise ERP krijgt u realtime inzicht in uw bedrijfsresultaten en kunt u al deze gegevens bovendien tot in detail uitdiepen. Daarnaast kunt u in onze software ondernemingen, boekingsperioden, rekeningen, munteenheden en budgetten instellen. U heeft daarbij volledige controle, wat betekent dat u de instellingen geheel op uw manier van zakendoen kunt afstemmen.

In onze grootboekmodule zijn zowel automatische als handmatige boekingen mogelijk. Verder kunt u gegevens zowel importeren als exporteren, mocht u ook andere applicaties gebruiken en de gegevens willen verplaatsen. Het grootboek in Apprise ERP kunt u voor meerdere ondernemingen, divisies en afdelingen instellen. Op die manier kunt u met gemak budgetten beheren en gebudgetteerde bedragen met gerealiseerde bedragen vergelijken. Hoe u ook uw financiën structureert, met de flexibele functionaliteit van Apprise ERP kunt u uw bedrijf probleemloos aansturen.

Debiteuren

De debiteurenafdeling speelt een belangrijke rol op de financiële administratie. Zij moet op de hoogte zijn van hoe uw klanten ervoor staan en wat de status is van hun betalingsverplichtingen. Apprise ERP bevat alle nodige functies om het debiteurenbeheer gestroomlijnd te laten verlopen. Bovendien zijn alle modules binnen Apprise ERP volledig met elkaar geïntegreerd en dat zorgt voor een goede uitwisseling van gegevens.

Door regels op te stellen en aan de hand daarvan uitzonderingen te definiëren ziet u snel welke debiteuren en essentiële prestatie-indicatoren uw onmiddellijke aandacht vergen. Apprise ERP kan ook overweg met elektronische betalingen. Bovendien kunt u deze betalingen gemakkelijk aan hun bijbehorende facturen koppelen. Ook krijgt u dankzij onze intuïtieve interface een duidelijk maar toch gedetailleerd overzicht van de tendens en status van uitstaande debiteuren. Deze gegevens kunt u opvragen aan de hand van retroactieve ouderdomsanalyses.

De debiteurenmodule van Apprise ERP bevat alle nodige functies voor een goed beheer van debiteuren. Zo kunt u in onze geïntegreerde ERP o.a. de volgende taken uitvoeren: facturering, verwerking van elektronische betalingen, overdracht van debiteuren naar een factormaatschappij, beheer van ongedekte cheques, terugboeking van ontvangen betalingen. Bovendien krijgt u transparantie in de betaalgeschiedenis van klanten, uitstaande debiteuren en beheer van terugvorderingen.

Crediteuren

Om een goede relatie met uw leveranciers te behouden, dient u onder andere uw crediteuren goed in de gaten te houden. Door het crediteurenbeheer te stroomlijnen krijgt u een efficiëntere verwerking en rapportage van uw crediteuren. Apprise ERP bevat alle nodige functies voor inzicht in en controle op uw uitgaven en kasstroom.

Apprise ERP is een volledig geïntegreerde ERP-oplossing is. Daardoor heeft u volledig zicht op uw huidige kaspositie en betalingsverplichtingen. Dankzij onze rapportagetools krijgt u een overzicht van belangrijke en gedetailleerde informatie over uw kasbehoeften en de van openstaande posten. U kunt verder regels opstellen voor het nietig verklaren van elektronische cheques. Dat helpt uw team om snel cheques nietig te verklaren en facturen te heropenen. Als gevolg krijgen zij meer werk gedaan in dezelfde tijd. Daarnaast kunt u in Apprise ERP gemakkelijker uw te betalen posten onderzoeken, betwisten en beheren, wat de behandeling van uw financiën optimaal maakt.

Met de crediteurenmodule van Apprise ERP maakt u uw crediteurenafdeling een stuk efficiënter. U kunt op deze manier de werkstroom verbeteren die u gebruikt bij het behandelen van individuele en periodieke facturen, validatie en printen van cheques, samenvoegen van inkooporders onder één factuur en meer. Daarnaast zal uw financieel team merken dat rapportage gemakkelijker en meer intuïtief is.

Kom meer te weten over de features waarmee u controle over en transparantie in uw financiën krijgt.

phone or message
Downloads en informatie