+31 36 538 93 01              E-mail                  Apprise Care  
Log in

Verkoop en klantenservice

Invoer van verkooporders

In de consumptiegoederensector moeten orderinvoerfuncties accuraat, flexibel en makkelijk in gebruik zijn. De geïntegreerde functies van Apprise ® ERP maken het invoeren van verkooporders een stuk eenvoudiger. Zo worden vele schermen en velden automatisch ingevuld op basis van eerder ingevoerde gegevens. Daarnaast verspreiden de gegevens zich na invoer door uw systeem en worden ze dus in het gehele systeem zichtbaar.

Met Apprise ERP kunt u orders van klanten aannemen via de telefoon, online of via EDI. Van de grote winkelketens die EDI-berichten gebruiken voor orders, zendingen en betalingsberichten tot de kleinere, zelfstandige winkels, u kunt hun orders invoeren zoals zij dat wensen. Ook kunt u in Apprise ERP klantspecifieke prijzen en voorwaarden opstellen, zoals individuele prijslijsten, kortingen, kredieten, promoties en meer. Daarnaast bevat onze software flexibele functies voor beheer van heffingen, waarmee u automatisch toepasbare extra heffingen kunt instellen, bijvoorbeeld voor vrachtkosten, late betalingen, retouren, enz.

Met onze gebruiksvriendelijke orderinvoerfuncties sluiten uw ordergegevens naadloos aan op de informatie in uw systeem. Daarnaast kunt u verschillende ordercategorieën instellen voor een goede verwerking van uw verkopen, retouren, transfers, dropshippings, speciale orders, offertes en klantconsignatie. Door orders te blokkeren wegens een overschrijding van de prognosecijfers kunt u voorkomen dat er artikelen naar uw klanten worden verzonden die eigenlijk voor andere klanten bedoeld zijn. Kiest u voor Apprise ERP, dan krijgt uw klantenserviceteam alle nodige functies om orders accuraat te verwerken. En dat zorgt voor tevreden klanten.

Klantenbeheer

Apprise ERP bevat gebruiksvriendelijke klantenbeheerfuncties, waarmee u belangrijke klantgegevens kunt invoeren, aanpassen en updaten.

Kiest u voor Apprise ERP, dan krijgt u een flexibele oplossing voor klantenbeheer, waarmee u stamgegevens o.a. per locatie, regio en groep kunt aanmaken. U kunt bovendien klantspecifieke prijzen, krediet- en vorderingsvoorwaarden en betaalopties vaststellen. Met al deze instellingen behoudt u de controle over uw marges en rendement.

Met onze klantenbeheerfuncties maakt u gemakkelijk nieuwe klanten aan of kunt u probleemloos bestaande klanten updaten, verwijderen of hun gegevens naar een nieuwe record kopiëren. Adreswijzigingen en andere gewijzigde gegevens kunt u snel doorvoeren dankzij de mogelijkheid om klantgegevens te importeren. Bovendien heeft u gemakkelijk toegang tot alle relevante informatie, waaronder het factuuradres, het leveringsadres, verkoop- en marketinginformatie, debiteuren en veel meer.

Customer relationship management (CRM)

Uitstekende klantenservice staat centraal in uw bedrijf. U wilt tenslotte een goede relatie met uw klanten hebben. Apprise ERP bevat een volledig geïntegreerde CRM-oplossing. U krijgt met deze oplossing een beter zicht op de behoeften van uw klanten. Daardoor kunt u ook beter op hen anticiperen en met hen communiceren. Zo krijgt u een optimale servicegraad. Met behulp van Apprise ERP kunt u al uw belangrijke contactgegevens en bedrijfsinformatie op één plaats verzamelen en het vervolgens ook makkelijker met de andere afdelingen binnen uw bedrijf delen.

Via onze CRM-oplossing krijgt u maximale verkoopopbrengsten. Uw klantenserviceteam heeft namelijk toegang tot realtime klantvoorwaarden doordat contracten op één plaats worden beheerd. Maak uw klantrelatiebeheer nog efficiënter dankzij realtime orderstatussen, bewijzen van levering en automatische versturing van e-mails.

In Apprise ERP kunt u opmerkingen van klanten op elk formulier afdrukken, samengevatte of gedetailleerde verkoopgeschiedenis opvragen en een onbeperkt aantal attachments aan records van klanten toevoegen, zoals bewijs van levering, ontvangen bestellingen van klanten, enz. De correspondentie met klanten kan voorzien worden van een stempel met de tijd, datum en gebruiker. Daarnaast zorgen opvolgende herinneringen aan eerdere signaleringen ervoor dat uw team nooit een afspraak over het hoofd ziet.

Met onze flexibele, klantgerichte tools kunt u elke klantrelatie op effectieve wijze beheren. Bekijk hier de informatiebladen.

phone or message
Downloads en informatie